Turkiet del 1

Bilderna kommer i oordning, då jag var för lat för att sortera dem. Ministereon som var med på första (och bästa) båtutflykten.
Båten
En underbar trädgårdsrestaurang vi åt på när vi var ute med båten. Restaurangen låg mitt på en liten liten ö, där det även fanns ett lite pensionat.
Dagsutflykt till Myra. Där Saint Nicholas kommer ifrån, alltså jultomtens hem hihi!
En liten get som stod alldeles ensam på en öde ö.
Båten igen
Johan i Myra
Dagsutflykt till Olympus som var helt otroligt vackert, men tyvärr var jag helt sönderbränd den dagen.
Solnedgång från båten
Tittade på undervattensstaden. Också helt otroligt!
Båtutflykt nr.2
En hamn vi la till vid ett tag
Vår kapten och en söt liten hund.
Jag och Johans lillebror August
Båtutflykt nr.2
Båtutflykt nr.1
Båtutflykt nr.2
Första dagen vid stranden.
Hyrbilen
Solnedgång från båten
Ett sjömonster
En helt fantastisk fiskmiddag
Olympus
Olympus
Myra
Olympus
Myra
Utsikt från lägenheten
Olympus
Undervattensstaden.
Myra
Första kvällen, åt jätteäcklig kebab. Åt nog bara bra mat 2 gånger.
Agge och Johan i parken
Landvetter

Kommentarer
Postat av: lina

Jag är definitivt avundsjuk på dina bilder! Där vill jag oxå vara, ser härligt ut

2011-09-19 @ 22:30:29
URL: http://linaannisofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0